back again

Det va ett par dar sen jag skrev här, den har krånglat lite.
Torsdag nu då å jag har precis nattat alva, snabbt å enkelt gick d idag. Somna i princip på en gång när vällingen va slut.
Men så har ju hon bara sovit i kanske 20 min på hela dan så inte så konstigt att hon e trött.
Idag har jag ledig å detta har vi gjort:
vart på bumm me alva, vilket inte va lite jobbigt besök. Pricktestet visa ingenting men måste fortsätta me kosttillskottet ändå då magen e kass.
Fattar inte varför INGET hjälper mot magen.
Upptäcktes en annan sak oxå, så väntas sjukhusbesök om nån månad. Känns jobbigt även om det inte borde va nåt allvarlig.
känns inte som om jag vill skriva det här helt öppet, men ja ni som känner mig lär väl höra det.
Sen blev det en hel dag me t å dem söta barnen i stinsen, lite shopping å lunch. Kul va det, vi måste ta om det igen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback