shopping

Lördag kväll nu då, å idag har vi vart i täby c me mamma å kollat runt. Kul att åka dit, händer ju inte så ofta direkt, senast måste vart när jag bodde i täby en sväng, början på 05 va det. Jag visste att det va stort, men kanske inte så stort. kändes som man missa nån gång typ, haha.
Blev fika å lite shopping där, å fax för mig denna gång =) Blir ju mest att jag handlar till alva men man måste unna sig själv lite ibland oxå.
Hitta en jacka å ett par skor, vilket verkligen behöves så jag e nöjd. Hade ju bara en vinterjacka=lite för varmt,
sommar kavaj=lite kallt, å mina finare stövlar förutom gympaskorna e trasiga.
Känns bra.
Alva skulle fått en mössa nu till våren, men jag hitta ingen bra. Ska d va så svårt?
dem jag fann va mer babymössor å solhattar.
 Kappahl i väsby brukar ha fina,får kika där.
Nu e vi hos ma å pa, stannar där inatt å ikväll blir det film här. Solstorm blir det.
Dax å natta alva nu.
Ha en bra kväll alla!


Kommentarer
Postat av: Carro

Va tyckte du om filmen? jag tyckte den va lite seg o tråkigt:P

2008-04-20 @ 17:14:26
URL: http://misscarrolina.blogg.se
Postat av: sajbersonja

Precis, vad tyckte du om filmen? Tyckte nog lite som Carro att den var lite seg och tråkig.
Hoppas du hade det skönt hos ma & pa.

2008-04-20 @ 21:34:54
URL: http://sajbersonja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback