sov morgon


God morgon, nu har vi kvlit upp för en liten stund sen. Alva tog sovmorgon idag, riktigt skönt.
Fast kanske inte så konstigt då hon krångla halva natten.
När jag kom från jobbet vid elva igår hade hon precis vaknat å va ledsen, så det va bara att lägga siog me henne på en gång me då ville inte hon sova. Fick välling som hon brukar somna om med, men ne, det gick inte. Så fort hon häll på somna blev hon ledsen, å tände jag lampan blev hon ännu mer ledsen.
Vid två tiden somna hon till slut.
Nu e pigg å glad iallafall, å bus sugen som ni ser:

image21

Nu planerar jag frukost här, gröt som vanligt till pluttan, men jag då.
Jag e så dålig på att äta frukost, men borde ta nånting.

Kommentarer
Postat av: sajbersonja

Så underbart söt tjej du har Lisa :)

2008-04-15 @ 09:53:05
URL: http://sajbersonja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback