ute dag i solen

Orkade aldrig skriva mer igår, va hemma först vid 19.00, å då va det nattning för alva å det vanliga stuket som gällde.
Hade iallafall en trevlig dag igår,
Kom till öppnis vid 9.30, personalen blev glada av se oss, å dem sa att jag ser så pigg å fräsch ut. Kul att höra att folk lagt märke till min vikt nedgång. Alva gilla att va där, vid sångstuden kröp hon runt som vanligt=)
Min gamla barnmorska på mvc va in dit en stund så då småprata vi, hon tyckte det va så kul å se oss igen.
Hon undrade hur gått me jimmy å allt, å när jag berätta sa hon sitt vanliga uttryck, va ska man me karlar till, hehe rätt ju. Vi klarar så bra så.
Vid halv tolv mötte vid sussi å cassandra, å så följde d vanliga. Lunch, parken, å promenad.

Hur härligt väder som helst igår så man kunde va ute hur länge som helst nästan, men det gick ju inte.
Tiden gick för fort, som alltid när man har kul!

image40


image41


image42

va för soligt när jag tog men här har hon precis åkt rutschkana.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Vilka fina bilder!

Synd att du måste jobba ikväll :/

Hm, har du gått ner i vikt ännu mer? :O

Ha en bra valborg och krama Ava från mig!
/Teresa

2008-04-30 @ 13:23:09
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: sajbersonja

Fina bilder på Alva :)
Precis, tycker att du och Alva klarar er riktigt bra ihop. Så det går ju ingen nöd på er :)

2008-05-03 @ 11:32:09
URL: http://sajbersonja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback