utedag

Nu e nog våren här helt hoppas jag. Helt underbart väder ute idag, å tur det då jag va ledig oxå=)
Tog me alva till öppnis i morse så hon fick leka, å det gillade hon. Kröp runt å bubbla lite.
Efter sångstunden gick vi å mötte upp s å hennes c. Vi tog en promenad till bk, där vi avtjäna lite lunch. Hamburgare som vanligt för oss, haha.
Alva va lite grinig där, å ville inte sitta still.
När hennes mat tog slut blev hon arg å smällde till burken så den åkte ner i golvet med ett krasch. Innan jag han ställa mig upp kom personalen å sopa upp efter henne.
Jag sa åt henne å hon bara skratta. Fattar inte vart hon har lärt sig detta, när hon inte e nöjd me maten då åker allt i golvet.
Efter lunchen blev det parken för oss, medans barnen gunga så mumsa vi en god glass=)
Sen blev det en lång promenad innan det va dax å avsluta dan å åka hem för att äta middag.
Nu ska jag strax lägga mig,jobb å dagis väntar imorgon bitti.

Kommentarer
Postat av: sajbersonja

Låter trots allt som en bra dag :).

2008-04-03 @ 23:51:00
URL: http://sajbersonja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback