Arbetslös?

Motgångarna börjar komma känns det som, och som det verkar nu blir jag arbetslös den 31/ 8, hjälp vill inte tänka på det.
Blir så irriterad på jobbet bara, man ska ju säga till minst EN månad innan ens vik går ut å dem sa ju inget.
Så pratade jag me sam ordnaren förra vecka och då verkade ju allt klart att jag fick va kvar. Hon jag vikar för skulle va borta till april 2009 så hon kollade fall jag va intresserad och skulle bara prata me chefen då det e han som håller i anställningen.
Men idag kom hon till mig och sa att det kanske var en som va tjänsteledig som skulle komma tillbax, å hon skulle det ha förtur.
Hur det blir helt får jag reda på under fredagen nu.
Känns bara så dåligt att komma 2 veckor innan och säga det!
Har iallafall en intervju inne i stan imorgon, så ni får lycko önska mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback