jobba utan dåligt samvete

God förmiddag. Helgen över å dagis å jobb står på dagens schema.
Alva e på dagis nu å jag åker till jobbet om ett tag.

Imorse gick det lätt att lämna alva så nu kan jag jobba med gott samvete ikväll.
Annars brukar hon va jätte ledsen och knappt vilja slita sig från famnen när man lämnar henne och då känner jag mig som en dum mamma.
Men ja idag verkar hon vilja va där, hon började leka när vi kom och sa ingenting när jag gick.
Men det kan bero på att det knappt va nåra barn där just då, samt att det var på hennes vanliga avdelning där hon känner sig tryggare.
Blir inte så lång dag för alva idag heller,  hennes morfar har semester och hämtar henne vid mellis.
Å det blir nog roligt för henne, morfar e en favorit hos henne å skiner som en sol när han kommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback