ryggvärk och jobb

Tisdag nu å jag ska snart fixa mat sen är det dax å åka till jobbet, känns inte vidare bra då min rygg gör ont.
Hade ont som sjutton efter kvällen igår å den har ännu inte gått över.
Va bra att börja passet så, nä inte direkt.
Det känns jobbigare för ryggen efter ett kvälls pass eftersom d e färre personal.
Å just denna vecka har jag för många såna pass.
Har kanske ett nytt jobb på g förrsten eller ja iallafall en intervju.
Har ju inte hört om jag får va kvar här än så jag går dit å se vad det är för nåt.
Ett jobb me mindre stress, bättre struktur,  bättre arbets tider å bättre lön e vad jag behöver.
Går det å ordna? Oj vad krav jag fick då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback