off

Har varit lite off me bloggandet å överlag nu, men d e för att jag just nu inte mår bra.
Det e dels för att jag e arbetslös om en vecka.  Vilket känns rikigt jobbigt,  utan jobb = inga pengar hur ska vi klara oss?
Bara att tänka på det får mig att må dåligt ännu mer.

För det där me jobb det verkar va en omöjlighet att finna.

Har sökt  x antal jobb men endast två hörde av sig å dem fick jag aldrig.

" Vi har hittat en annan me mer erfaranehet" blir galen på att höra det.
Hur ska man få erfarnenhet utan att få jobba då?
Jobbet som jag har nu är ju bara oklart hela tiden, senast idag sa samordnaren ! "jag vet inte hur de blir"
Va då inte vet, mitt vik går ut om en vecka! E less på den dåliga kollen där, å inte minst att alltid känna att man e mindre värd pga man e vikarie. Ska man inte värna om vikarier, eller ja anställda överlag?
Iallafall som jag trodde.

Sorry Jenny för att jag inte kom igår, jag orkade inte va social.
Nästa gång du har me and i får jag se till att komma!

Äntligen helg nu iallafall, en ledig sådan.
I morgon ska vi på utflykt till parken zoo, ska bli kul att göra nåt kul å slippa tänka på det jobbiga just nu.
Å alva kommer få roligt, blir roligare nu när hon går för henne.
Nu i dagarna har hon traskat omkring som bara. Riktigt duktig e hon!
Snart springer hon fram.


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Åh, så det blir ingen förlänging på vik? :( Herregud, men du är så duktig ändå ska du veta! Hoppas ni har kul i parken zoo, du är grym som hittar på så mycket med lilla Alva!

2008-08-22 @ 22:17:21
URL: http://tumadre.blogg.se/
Postat av: pim

det är jobbigt. jag har ju inte heller så l¨ångt kvar.. har sparat av lönen för att kunna köp mat i höst.. jobbigt. vi får hålla tummarna för att vi båda får jobb snart :)

2008-08-25 @ 13:30:30
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback