sovmorgon

Söndag förmidag nu och vi har njuit av en lång sov morgon.
Kl 9.30 slog jag upp ögonen, å gissa om jag blev förvånad när jag såg att alva fortfarande sov.
Riktigt skönt var det iallafall att få den lyxen att sova så länge, blev visserligen lite senare igår.
Vi hade besök av syrran och carro. Det blev middag och film tittning..mamma mia och barnhemmet.
Alva har alltid svårt att somna då man har besök, man kan ju missa nåt roligt så hon sov bara under ena filmen.
Trevligt hade vi iallafall!
Nu är det nart dax för lunch för oss, sen kommer alvas  morfar hit medans jag jobbar ikväll.
Bjuder på bilder från alvas dans uppvisningen hon hade för mig imorse.

 


Kommentarer
Postat av: B

Gud va fin hon är lillan :)

2008-12-09 @ 17:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback