dans show

God förmiddag och jobb som väntar.
Helgen har sprungit förbi som vanligt, men det har varit fullt upp oxå.
Ikea i lördags och sen fixa i alvas rum..det är inte klart än men jag tror det blir bra.
Nåra ville se bilder så det får jag återkomma me senare.
Igår inleddes dagen me att städa sen for vi till mina föräldrar på släkt middag, dem ville fira mig å pappa som fyller år, närmare bestämt  imorgon. Det va trevligt iallafall, vilket alva oxå tyckte som efter middagen ville roa gästerna me sin dans show. 

                           

 Alva älskar att dansa, förra veckan när hon hämtades från dagis stod hon själv och dansade.


Kommentarer
Postat av: Carro

Födelsedags hälsning på min blogg.

Check it out;)

2008-12-02 @ 20:08:26
URL: http://poppolina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback