dagens aktiviteter

Nu har vi nyss kommit hem, alva sitter å äter en smörgås å jag passar på att kolla datan.

Träffade T å hennes söta barn etter 9 imorse,skulle gå till öppnis vid tors backe, men det öppnade Inte förrans på em, å malmvägensvägen va oxå stängd efter lite funderingar gick vill bibblan å låande datan för att söka efter öppna förskolor i närheten.
Fann en i silverdal å väl där upptäckte vi att det även va invigning idag=)
Barnen lekte lite å så bjöds det på sallad å lite tillbehör, dock kunde jag inte äta salladen då den innehöll skinka.
Vid tolv drog vi därifrån, lekte i parken utanför lite innan bussen gick.
Framme i sollentuna tog vi en snabb lucnh på cafe biblos, smörgås me mozarella å tomat blev det för mig.
Hann precis äta upp den, sen va det dax att gå.
Jag hade tid på bvc vid 2, så va tvungen att åka vid 13.20 för att hinna i god tid.
Men skulle kunna åka senare ändå, bvc sköterskan va sen å ropa in oss förräns kvart över två.
Alva va glad där å bubbla massa, å äntligen har hon gått upp i vikt igen, så 9710 väger hon nu.
Va skönt, hon har ju gått ner så mkt förut.

Ska åka iväg till sollentuna snart igen å möta mamma, hon ska passa alva medans jag ska på bio me min vän h ikväll. Hon hade två fribiljetter å ville gå me mig.
Trevligt, vi ses inte ofta då hon bor i linköping numer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback