hemmadag

Nu har jag nyss fixat undan efter våran middag, lax, ris å sås blev det. Gottigt, det verkar alva oxå tycka.
Idag har vart en hemma dag för oss, tvättat  å grejat. Pappa va hit, å hjälpte me att flytta in datan till vardagsrummet. Den stod i sovrummet innan men det va ingen bra plats, då alva vakna om jag använder den när hon sover. Ser väl lite tråkigt ut att ha den här men det få va.

Alva sitter med sin favorit syssla, plocka bland den nytvättade tvätten som jag inte hunnit ta undan än.
Allt e på golvet nu, haha.

Kläderna jag beställt från halens har kommit nu, en rosa/brun halterneck bkini, söt, den hade knyt bad runt nacke och rygg, å ingen bygel. Men knöt man åt ordentligt satt den bra på.
Så jag tror jag behåller den.
Fick även ett rött halterneck linne å en rosa klänning men den ska jag skicka tillbax, såg ut å va gravid ut i den.
Men relativt nöjd med det jag beställde e jag ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback