Intervju

Igår va jag på intevju på korallens sjukhem i vallentuna.
Intervjuen gick väl relativt bra  tyckte jag. Försökte visa ett bätte intryck av mig eftersom jag inte fick det förra jobbet. Dock så ere bara en plats som söks så vi får se.
Hon som intevju i stil att det finns en pappa som kan ta henne, eftersom vi jobbar kvällar å helger här.
Jag blev lite ställd, men svara snabbt ja. Men sa även att han reste lite i jobbet men då tar min familj henne så det e inga problem me tiderna. Blev att svara ja på frågan me pappan, kändes lite fel att säga nej, "han vill inte ha me henne å göra"
Efter intevjuen träffa jag mamma som hade passat alva å gick förbi arbetsförmedlingen och skrev in mig, fasan vilket tid det tog, hur mkt som helst att skriva.
På eftermiddagen va jag till öppna förskolans ett års grupp så alva fick leka lite.
Va en barnboks biblotikarie där och prata om barnböcker, lite intressant.


Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Näe, man vill inte gå in och bli för personlig på en arbetsintervju, men jag tror du klurade dig ur situationen rätt bta!

Tack för sms:en igår kväll! Jag var hemma hos V just då och åt middag, så det blev lite kortfattat, sorry!
Ha en bra helg! kram!

2008-02-08 @ 08:49:37
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback