Lisas blogg

Välkommen till lisas blogg. Har funderat på att skaffa en ett par gånger, men inte blivit av. Men pratat me T på msn och hon tyckte jag skulle skaffa en på en gång nu, sagt och gjort.
Jag antar att denna blogg kommer användas för vad som händer i mitt liv, tankar å lite annat.

Nu är det lördag kväll å jag hamna framför datan innan sovdags.
Borde gå lägga mig snart så jag får vila. Har vart sjuk nåra dar, me feber å förkylning.
Lite bättre idag, har iallafall orkat sitta uppe ett litet tag. Men fortfarnde värk i kroppen.
Å så har man ett jädra dåligt samvete att kantas av. Känner mig som en "dålig" mamma för att jag inte orkat vara samma glada å pigga mamma nu. Alva har mest fått leka själv å jag legat i soffan om dagarna.
Hon har inte fått den uppmärksamheten hon e van att få.
Fast ja vet, jag e inte sämre mamma för det. Men det känns så, men visserligen får jag dåligt samvete när det gäller mycket annat oxå. Sån e jag.
Hoppas jag mår lite bättre imorgon så vi kan komma ut lite. Kanske åka pulka, om den efterlängtade snön som föll idag e kvar då?
Men kollar man ut så ser det ut som blöt snö, så undra hur länge den stannar.

Nä nu orkar inte min kropp va uppe längre.


Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Krya på dig :) /Teresa

2008-02-02 @ 22:52:07
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback