lite tankar

Inatt när jag inte kunde sova låg jag å tittade på min lilla prinsessa, å jag bara blev så glad att jag hade henne. Hon har gjort mitt liv positivt igen.
Vem blir inte glad av vakna av ens barn börjar bubbla å klappa händerna?
Hon e då allt för söt.
Tankar for inatt va jag skulle vart idag om jag inte fått henne, antagligen skulle jag å j kämpat oss framåt lr nåt. I slutet av vårt förhållande mådde jag inte bra pga massa grejer, bla hans otroliga svartsjuka å oro.
Men jag va inte stark nog att göra slut helt då, kanske rädd för ensamheten?
Jag vet inte, men fick massa extra krafter när jag fick reda på om graviditeten.
Å det va skönt, klarar mig så bra utan honom. Jag å alva i alla väder. Man slipper tjat från nån, å bara kan ta tänka på oss två å göra som vi vill.
Men då har man ju hört folk tycka det e synd för alva att inte hon har en pappa? det går ingen nöd på alva, å jag vet att hon har det mkt bättre med bara mig än hon skulle haft om jag å j fortfarande va tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback