möte me fam.rätten

Då va det fredag nu, jieeses va fort denna vecka gick då.
Idag va det inte kul å lämna alva på dagis, hon skrek mer än vanligt.
Men det går nog bra, dem har ju inte ringt så.
Ska hämta henne halv fyra idag, hon behöver vänja sig me långa dar eftersom jag lär börja jobba nästa vecka.
Men känns så konstigt å va ensam hela dan, funderar lite på vad jag ska hitta på? nåt finns det alltid.
Över till annat nu.
Igår va jag på familjerätten, å han jag träffa va så bekymrad över att han inte fått tag på j så han hade planer på att lägga ner hela federskapet, då sa jag men har du ringt honom? det lär va det lättaste sättet att få tag på honom.
Han visste äns inte att han fick ringa, men tog i saken å gjorde det på en gång. Å se där j svarade.
Dem prata lite och j ville ta prov på att han verkligen va pappa, visst vill han det så, men innerst inne så VET han att han e pappan. Men sånt där prov tas inte i onödan å kostar närmare 12000 kr så tror inte fam rätten går med på det utan riktiga skäl. Återstår å så.
Få se bara när j behagar ta sig dit, om jag känner honom rätt dröjer det.
Han skulle ringa famrätten om en tid senast tisdag som han kunde komma på.
Men ska jag va ärlig tror jag inte att han ringer heller.
Jag hoppas det inte blir långt för långdraget, känns ju bättre om det kan bli påskrivet å klart nu.

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

åh gud, hade han inte ens ringt tidigare?! sådär lätt var det ju att få tag på honom! hoppas han skriver på snart, så länge som det har dröjt...
DNA-test brukar de gå med på att göra, allt man behöver göra är att fråga om det. men det är riktigt förnedrande att göra det: han VET ju att det är hans. det är nästan samma som att anklaga dig för otrohet. så fult. Eller så gör han det för att dra ut på det hela.

2008-02-29 @ 14:47:27
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: Carro

Vilken jävla karl alltså! helt jävla sjukt.
Well men vad kunde man förvänta sig? fast d trodde jag aldrig att han skulle vara så låg..

2008-03-01 @ 20:51:37
URL: http://misscarrolina.blogg.se
Postat av: pim

GRATTIS till jobbet:) Kul att du fick så snabbt.
Knasigt att J är så knäpp..men vad dyrt det testet var jisses..

2008-03-02 @ 17:22:49
URL: http://hvpim.blogg.se
Postat av: Tu Madre

Tack! :)
det var lite väääl fint att ge till nån man bara känt i ett par månader.

2008-03-03 @ 17:34:34
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback