mysko killar

Det finns verkligen karlar till allt,just nu tycker jag det mest finns ovettiga iallafall som skriver till mig på nätet.
Killen jag banga i lördags skrev mess om kan du komma hit, e mys sugen på dig.
Hm, i dont think so. Grejen e att jag har aldrig träffat honom, hur kan man då skriva så. Inte blir jag sugen på att träffa honom om han jämt ska skriva om sex å b.la.
Att träffa en kille e inget som jag behöver nu, tycker det e skönt att va singel ändå, men det jag kan sakna e vuxensamtalen om kvällarna.


Förövrigt sitter jag å pratar me j på msn nu. Lite allmänt prat, men han frågar inget om Alva, men va hade jag väntat mig??

Va ovettigt jag skrivit om nu då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback