svårt me jobb

Hur ska jag finna ett jobb, det går mig upp i nerverna känns det som.
Ska det va så svårt när man e utbildad undersköterska? vården brukar ju alltid behövas folk inom. Men det e ju den där erfarenhet som krävs överallt typ.
Men hur ska jag få erfarenhet då, jag måste väl börja nånstans?
Jag har erfarenhet inom äldrevården å d e ju ändå d jag söker, men har aldrig jobbat som uska.
Jag väntar fortfarande svar från onsdagens besök, det lät ju lite positivt, man brukar väl inte visa schema sådär? iallafall inget jag vart med om.
Men men tänker inte förvänta mig nåt, lär bara bli besviken då.
Men om jag inte får det, va ska jag då göra? ingen annan intervju planerad, å hur ska vi klara oss?
jobbig tanke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback