tillbaks igen

Det har gått ett par dar sen jag skrev sist nu. Jag mår iallafall mkt bättre nu, så det e skönt.
Det har blivit tisdag nu, vi har nyss vart nere på ett års gruppen på öppna förskolan. Va skönt att va där idag, inte alls mkt folk så då kunde alva leka lite mera.
Får passa på att gå ner nu, eftersom pluttan börjar dagis på tisdag, gaah. redan. Har tiden verkligen gått så fort?

Jag sitter å väntar samtal från jobb intervjun jag va på förut, dem skulle höra av sig senast i början på denna vecka men fortfarande inte hört nåt.
Kanske för att jag inte fått det? men hon sa att dem skulle höra av sig vilket fall som helst.
Hatar å vänta sådär, men lika bra å föbereda sig på ett nej. Har iallafall en till intervju imorrn, få försöka visa ett jättebra intryck av mig då=)
wisch me luck.

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

Trist att de inte har hört av sig än.
Hoppas det går bra imorgon.

Skönt att du mår bättre nu och att ni kom iväg till öppnis idag. Vi ses på måndag!

2008-02-05 @ 12:42:34
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback