våran fredag

Idag skulle vi babysimmat som vanligt, men när vi kom dit så va det inställd pga för kallt vatten,  men fick biljetter till relaxen så gick dit en stund,det va skönt men stanna inte länge där i.
Efter badet åkte vi till arlanda stad, jag, alva, mamma även e + "hennes " e va med.
Börja me att luncha på mc donalds.  Alva stackarn fick diarre där, å det va så mkt så det gick igenom bodyn, 
å jag hade ju inga extra kläder me mig men e hade köpt en tröja till alva i thailand som hon hade me sig då, vilken tur då=) annars skulle jag väl fått gått  å köpa en tröja till henne.
Nu när hennes mage e sådär får jag börja ta me extra kläder men just idag tänkte jag inte på det.
Det va så mkt som kom att jag egentligen skulle behäövt duscha henne där, men det va ju lite svårt. Fick bort det värsta sen blir bad för henne sen idag.

E visa en godis affär som, låg där i närheten. 49. 90 kr /kg  å det fanns 500 sorter, hur billigt som helst å det va så mkt att det va svårt att välja va man ville ha.
Plocka massa å fick betala 38 kr, schysst pris. Så nu har jag godis så det räcker en hel del framåt.
Blir att mumsa lite framför lets dance ikväll när alva sover.

Sen gick vi till in till själva eurostop, å handla på ica maxi. Jag gick även in på lindex å gjorde ett fynd=)
Skulle köpa strumpbyxor till bröllopet nästa lördag, å fann att det va rea på ett par silvriga 19.90 mot ordinarie 99 kr, köpte även ett par svart mönstriga. Så allt som allt betala jag 99 kr för två par. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback