en lyckad dag

Midsommar är över men vi hade det mysigt igår.
På hersby var me mkt folk såklart, alva pröva fiske dammen å blev lycklig över sin vinst som innehöll sandkakor.
Vi dansa runt stången vilken alva tok gilla, å va hon skratta min stjärna.
Så gjorde jag en krans till alva, inte gjort en på x antal år men ja jag blev nöjd me resultateT.
Å hon gilla å ha den på sig man då den satt över sol hatten bara. Kanske sticktes med löven annars?
På eftermiddagen åkte vi hem till mina föräldrar å grillade. Lax till mig, å flintastek till dem andra. Till det blev det potatisgratäng å jordgubbar med glass som efterätt, mumma!
kvällen avslutades me ett besök i parken.
Blev fina bilder tagna igår, men dem kommer sättas in imorgon först,håll ut!


Kommentarer
Postat av: pim

låter mysigt:)hoppas allt är bra med dig

2008-06-21 @ 18:54:13
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback