Personalfest


Mamma passa alva igår kväll så jag kunde roa mig me att följa me jobbet på fem kamp på grönan.
Å det va kul, vi va bara 4 st från min avdelning men även köket  å nåra från 2 andra avdelningar va med.
Dem har man i princip aldrig sett men dem verkar trevliga.
Fem kampen va kul, trots en usel start med 0 poäng på dem två första grenarna tog jag igen det å lyckades komma på en andra plats, whohoo.Inte illa!
Tre valfria åk följde me femkamps häftet, berg och dalbanan, lustiga huset å vikinga gungan tog vi. Dem e roliga.
Vid 21.30 bjöds vi på mat å dryck på tyrol. rimmad lax som förätt,  + en till fisk som huvudrätt.
Dem andra fick oxfile som huvudrätt men det äter inte jag.
Fin mat å gott, skna dock efterätten, haha.
Efteråt bjöds det på dans till ett coverband som spelade massa gamla låtar, å jag dansa fax till 2 låtar.
Kom inte hem förräns halv ett inatt så va en aning trött när gummsan vakna vid sex imorse å va piggelin.

Kommentarer
Postat av: sajbersonja

Kul med personalfest :)

2008-06-09 @ 15:04:32
URL: http://sajbersonja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback