bekymrad

Då har det helt plötsligt blvit onsdag, har inte orkat blogga nåt om dagarna nu. Vart mkt på jobbet å jag e helt slut efteråt.
Ledig nu i 2 dar, å det ska jag njuta av.
Känner mig bekymrad över alva idag, fattar inte vad som e fel på hennes mage.
Nu har hon haft diaree i en vecka, allt från 1-6 ggr/ dag å det e mkt som kommer. Men annars mår hon inte dåligt lr så.
Allergien antar jag att det beror på, kanske nåt mer än mjölk??
Blev bättre ett tag när jag slutat ha mjölk i maten men nu e det sämre igen.
Har iallafall tid hos bumm imorgon å då får dem ta tag i det där.
Jobbigt för henne att ha det sådär, å hon kan ju inte gå till dagis sådär heller. Nu denna vecka har min pappa vart snäll å vart hemma å passat henne.
Är verkligen tacksam över det, har ju lite svårt att va hemma för mkt nu i början.

Kommentarer
Postat av: sajbersonja

Stackars Alva å vara dålig i magen så. Hoppas det går bra på Bumm sen.

2008-04-03 @ 23:43:08
URL: http://sajbersonja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback