krångel

Alva e på dagis, å jag ska åka iväg till jobbet om ett tag.
Jobbar kvälls pass från 15.00-21.15, okey men d segaste e att bussen inte går hem förräns 22.15. Man missar bussen innan precis =(
Jag jobba igår kväll oxå, å istället för att vänta tänkte jag ta en omväg, roslagsbanan till mörby å sen buss därifrån till helenlund.Skulle va hemma samma tid som att vänta då, men så krångla roslagsbanana, när vi kom till mörby gick INGEN dörr upp, hur jag tryckte å ingen annan fanns i vagnen så det va bara att fortsätta=( Gick av stationen efter , universitet å irra mig till tunnelbanan där jag tog bussen mot ulriksdal istället,
Efter denna lilla resa va jag inte hemma förräns 23.30, å jag sluta 21.15!
Syrran som passa alva skulle börja vid 8 i morse, tur att hon har nära hem iallafall.
Ikväll blire det väntning för mig, då vet jag iallfall att jag e på rätt väg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback