kryssning

Va seg jag vart på att blogga nu då, upptäckte att det va ett par dar sen.
Måndag nu å helgen sprang förbi.
Fredagen va mys hemma me gumman, lr för mig själv. Hon somna ju så tidigt.
Lördagen va det kryssning me h å å syrran, n skulle ju me men orka i8nte pga av magen. Vilket e förstårligt. Hoppas hon mår bättre snart.
Lämnade iallafall alva vid 4 till mamma sen åkte vi in till stan å mötte h å begav oss till båten.
Åkte viking cinderella som avgick 18.00. När vi kom ner till hytten så fanns där inga madresser eller nånting. Jag gick till en personal som fanns i korridoren, han följde me å ringde upp till receptionen. Tydligen va våran hytt under renoveringen. Jag å syrran åkte upp till informationen å hämta en nyckel till en annan hytt å h som va kvar nere försökte kräva ersättning, gratis mat lr a hytt. Vilket naturligvis inte gick, haha.
Väl i nya hytten började vi me att fixa iording oss innan vi gick till buffen. God mat å vin, men vinet smaka bläh. Va tvungen å blanda ut det me sprite, haha. Kunde verkligen inte dricka det.
Sen blev det tax free, köpte lite dricka till kvällen vanilj vodka å fanta å
två bacardi.
Hann dricka en bacardi innan det va dax för kareoke. Tog en stund innan vi enades om 3 låtar, "det gör ont" , "sexy thing??" , "sommaren i city".
Dj:n bara skratta å sa ni igen när jag lämna i sista lappen. Haha, vi älskar att sjunga kanske.
Hann bara sjunga sjunga två låtar, men det va kul. Lite svårt att sjunga bara, nåra killar försökt ta micken ifrån en å sjunga.
Vi träffa en söt norrman där, som bjöd oss på drinkar, 2 var lr nåt.
Vet inte va d va för nån men god va den. Han va rätt rolig.. "jag e från norge, jag bjuder. E man generös där lr?
När kareoke va slut gick vio ner till hytten igen å fixa till oss igen.
Vi fick norrmannens hytt nr men gick aldrig dit, utan gick upp till dansgolvet där det va live musik. Dansa lite, men gosch va folk det va. Trängsel trängsel.
h träffa en kille, å syrran me. va en kille där som stirra på mig hela tiden å ville dnasa men nä han va ful å jag hade ingen lust. Jag mådde inte så bra,hade för mkt ångest för att jag lämna alva å kände mig som världens sämsta mamma typ.
Gick till hytten å grät en skvätt, sen tog jag mig samman å gick upp till dicot me syrran. Dansa till en låt, sen skulle vi till baren å köpa en drinka, å upptäckte att plånboken samt tröjan va borta, PANIK, ner till hytten hitta tröjan men ingen plånbok. Ännu mer panik. Börja gråta å vi åkte upp receptionen, spärra visa kortet å ringde mamma.
Tog ett lång tag innan jag sansa mig. Nere i hytten igen, så hitta syrran plånboken. Den hade åkt ner i hennes kasse när jag plocka ur tröjan, inte stället man tänker på att titta på. Men gud vilken lättnad.
Kunde lägga mig i sängen me lugn.
Sov lite å gick upp vid 11 typ. Åt mat, ringde mamma å berätta att jag funnit plånboken å så.
Va framme igen vid halv fyra. Kul helg även om det va jobbigt att sakna alva så mkt å me plånboken.
Nu funkar inte bankomatkortet då d e spärrat, men förhoppningsvis kommer ett nytt imorgon lr på onsdag. Har ju inga pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback