min lördag

Jag Då va denna helg förbi då.
Igår blev det utgång me t, e å nåra till. Vi fira t som fyllt 20.
Vi satt först hos t, åt hennes goda smörgås tårta, drack lite å prata, vid 10 drog vi inåt stan. Gick först till ett ställe som sög riktigt rejält så vi bestämde oss för att gå där ifrån. Hamna då på chaplins eller 360 som d nu heter. Inte allt för bra musik där heller men gick å dansa lite.
Men det va rätt jobbigt folk där, en manlig strippa va där å visa lite poser.
Han va väl inte snygg men fin kropp dock såg jag inte mkt.
Alva va hos mina föräldrar, men fasan va dåligt jag mådde av att lämna henne Hon grät å jag va nära på att banga. Jag får sånt dåligt samvete av att lämna henne, känner mig som en dålig mamma även fast jag vet att jag inte är det.
Mammor behöver oxå roa sig ibland. Även fast det allra bästa är att mysa me min plutta.
Såg j inne i stan igår me, jag som sällan e ute å självklart stöter man på honom. Vi hann inte prata mkt på stan, men han ringde sen å vi prata om lite allt möjligt. Han sa att han inte ringt fam. rätten, förvånad. Nej, då får väl handläggaren skicka brev då men han e rätt seg han så d lär väl dröja d me.
Varför inte bara ringa å säga en tid så får han infinna sig där. Drar bara ut på tiden hela tiden. Fast känns som om jag inte orkar bry mig. Får väl ta den tid d tar lr nåt.
Jag å j e inte ovänner, men inte vänner heller direkt. Vi pratar inte så ofta me varann heller.Det skulle va om han hör av sig.
Jag vill inte bråka me han eftersom han ändå e alvas far även om han vill det lr inte. Visst kanske d e synd att d blev som d blev, men jag mår helt klart mkt bättre utan honom. Jag hade det inte lätt under våran tid tillsammans, å f-an va sviken man kännt sig, men livet har gått till det bättre nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback