Trivs alva på dagis?

Har funderat ett  tag på fall alva verkligen trivs på dagis, på henne märker man ingenting, men VARJE gång jag hämtar henne sitter hon i vagnen eller i famnen, även fast hon e ute, vilket hon älskar att va.inte bara jag som reagerart utan även min familj när dem hämtar henne å en annan mamma jag prata me igår.
Härom dan sa dem att hon hade börjat krypa i å ur sandlådan, å dem va så försjusta för det hade dem aldrig sett.
 Men vadå första gången ? Det gör hon ju alltid när jag e me henne i sandlådan.
Känns som hon inte e aktiv alls där, hon övar ju inte på å gå där heller  vilket hon gör hemma.
Är det så att det är bekvämast att sätta henne i vagnen bara för att hon inte går??
Ska prata me dem på måndag, å då får dem göra så att dem ta bort vagnen dirket efter alva har sovit klart
( hon lyckas inte sova på madrass) å inte ha henne i famnen allt för mkt.
Ser hon inte vagnen så tror jag det blir bättre. Ska iallafall ge det en chans innan jag ev. byter dagis.


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

När Alice var på dagis i början satt hon i vagnen på eftermiddagarna ibland för att hon var trött och vagnen var det hon förknippade med trygghet.

2008-05-17 @ 10:39:02
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback