våran helg

Då va man tillbax till bloggen igen, va ett tag sen jag skrev.
Helgen e slut, gick lika fort som vanligt. Men den har vart trevlig.
Fredagen jobba jag först, en lugn dag. På kvällen va carro å micke över hit, vi åt mat å spela alfapet.
Å jag vann, wohoo. Fast me lite hjälp dårå.
Lördagen va jag till stinsen me alva å mamma. Vi fika å kolla i affärer, hitta lite fint till både mig å pluttan, kan visa bilder sen.
Det där me åka vagn va inget för alva, hon försökte klättra ur vagnen x antal gånger, min lilla vilding.
För att få bort lite av hennes överskotts energi gick vi till den lilla lekdelen så hon va där.
Först satt hon bara stilla men när jag sa åt henne å leka, då blev det fart på henne.
Hihi, sötnosen våga inte först?
Här e hon:

image43

image44

image45

efter en heldag där åkte vi till ma å pa, åt middag, kolla en film..irene huss å så sov vi över.
Idag har vi bara vart hemma å tvättat. Å så va I-M över en stund me en försenad present till alva.
Jätte snällt av henne. Hon behövde ju verkligen inte ge nån.
Hon e typ 50 + å vi träffades när vi båda mådde dåligt å hade kontakt me psykiatrin 06, sen har vi hållt kontaken å pratar när vi stöter på varann bara.
Hon e iallafall jätte trevlig å lätt å prata.


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Hej gumman!
Vilka söta bilder på alva!

Visa vad för fint du köpte :)
Kram!

2008-05-04 @ 22:01:35
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback