vill inte jobba

Då vare kväll igen vilket betyder jobb imorrn, vill inte!
Har bara jobbat där i 2 månader men redan less.
Själv jobbet funkar i sig även om jag gärna skulle vilja pröva annat  inom vården då jag bara jobbat inom äldre omsorgen. Det e så stel stämning å man får verkligen akta sig för vad man säger.
Å sen känns det inte allt för bra me personalen, visst finns det vissa man kan prata med. Men mkt e sådär, att man inte släpper in nya i gänget, å vissa vill verkligen köra me dem nya.
Så där ska det inte va, ett jobb ska få en att må bra, det e  viktigt att det funkar me arbetskamraterna.
Jag har alltid trivst me att gå till jobbet me det gör jag ej nu.
Sen e jag bara för less på kommunikationen, vardagar funkar bra, men jobbar man kväll får man vänta 45 min på bussen, segt eller vad?
jobbar man helg morgon får man åka 2 timmar innan.
Funderar på att kika på ams, bara för att se fall det finns nåt intressant.


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jobbigt! :(
Du kan ju alltid kolla ams lite då och då om det komemr in nåt iintressant. tills dess måste du tyvärr hålla ut... Pengarna behöver ni.

2008-05-13 @ 22:40:14
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback