En enam natt

Igår kväll va jag barnfri å spenderade kvällen hos syrran, som hade födelsedagsfest.
Vi va bara fem st, men det va lungt å trevligt.
Satt å drack å prata massa.
Va hemma relativt tidigt, halv tolv. Då va jag slut!
tröttheten  visar sig tidigt på kvällarna , visserligen hade jag jobbat igår på dan med.
Blev sovmorgon idag med, halv 9 gick jag upp..lite skillnad från sex då alva brukar vakna.
Men har sovit oroligt..å vaknat x antal ggr..det hade tydligen alva oxå gjort.
Vi saknar varann!

Här bidrar jag me 2 bilder från igår:
  


Kommentarer
Postat av: Carro

Naw va gulliga ni är:)

Hehe när är den bilden tagen egentligen?:-p snygg vart jag iaf;) o du med;)



kram!

2008-09-07 @ 14:21:06
URL: http://poppolina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback