läkaren och medicin

Alva har ju varit rosslig från och till ett tag å på det fick hon nu även en rejäl hosta och feber på det så imorse ringde jag vc och fick en akuttid.
Läkaren lyssnade på lungorna och hörde direkt att hon va kortandad och hade mkt slem.
Så hon skicka oss till labbet för provtagning, som sen visa sig att hon hade en infektion i kroppen och på väg att få lunginflammation så nu fick hon en antibiotika kur och även slem lösande medel att dricka.
Läkaren misstänkte  som jag även trott att alva även har förkylningsastma å det går astma i släkten så tycke hon att jag skulle ringa till vår läkare på bumm och begära en tid.
Får göra det imorgon biiti.
Nu sover alva middag, stackarn e alldeles färdig.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

h, men sedan igår kväll har jag haft nåt som jag misstnker är halsfluss. Kan det ha varit något som jag eller Alva har smittat till varann?

2008-09-15 @ 14:29:13
URL: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback