ett argt samtal

Alvas pappa ringde igår och va arg för att han hade fått brev från advokaten om stämning.
Han anklaga mig för att ha fixat advokaten, men jag sa jag blev lika chockad jag när jag fick brev om att det skulle så långt. Jag undrade varför han inte skrivit på.. fick inte ledigt från jobbet va ursäkten. Haha det va en usel urstäkt!
Jag sa att det va säkerligen fk som snabbat på, dem vill väl inte betala ut varje månad.
Men det vill han inte lysna, börja tjafsa påmig om att jag bara vill ha pengar..la, la..
Han e allt mysko denna karl..ena stunden arg sen börja han prata me mig om allt annat, visserligen inget om alva.

Få se fall han gör nåt nu..sa åt han att ringa till advokaten å ordna upp detta på en gång nu!

Kommentarer
Postat av: Ida

hej, jag är urkass på att göra bloggdesigner och designen jag har är gjord av en annan tjej. Nu är det så att jag vill ha en ny design med nya bilder då jag nyligen har gift mig och så.



Är du sugen att hjälpa mig med en ny design?

2008-09-04 @ 16:37:54
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Postat av: Carro

Men gud! Vikken karl!

2008-09-04 @ 19:38:34
Postat av: Jenny Stensli

Men nu måste han väl ialla fall skriva på, han vet ju att han är pappan. Hoppas han skärper sig och vill träffa Alva. Vore ju kul för Alva också. Kram

2008-09-04 @ 21:10:45
URL: http://jello-stensli.blogspot.com/
Postat av: pim

knäppgök

2008-09-12 @ 11:10:57
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback