tusen tankar

Ett brev från advokat firma fick mig att fundera och fundera. Frågor utan svar finns det många av.
Egentligen stod det inte mkt, mer än att dem yrkar om blodundersökning.
2 år har gått men än är det inte avklarat, för att få en underskrift verkar det krävas både familjerätt, polis och advokat...men när ska det lösa sig? Detta lång tids fördriv orkar jag inte med och jag vet att jag kommer få skit för att det gått så långt.
Fick jag ju förut när han fick första brevet där ifrån.
När nån försökt prata med om honom om att skriva på så säger han bara " va ska jag med det till".
Hur kan man inte känna sig till vid sitt eget kött och blod?
Flera år tillsammans blev till en graviditet, och jag visste redan då att han inte vill behålla det men jag trodde inte att det efteråt skulle bli en så långdragelse med strul.

Kommentarer
Postat av: Pernilla/Pim

Trist att han ska vara så jobbig:(

2009-04-26 @ 20:27:57
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Maria Sjöden

Ofattbart att han bara kan skita i sitt eget barn & inte ens kunna stå för att han är fadern =(

2009-04-27 @ 11:12:17
URL: http://mariasjoden79.blogspot.com
Postat av: Me

Allvarligt talat, han har ju inte alla hästar i hagen den där killen. Du förtjänar så mycket bättre och det gör alva oxå! Han är ingen man utan en pojke som inte vet vad ansvar är.

2009-05-21 @ 23:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback