en dag i perkleken

Fredag morgon nu. Denna em/kväll ägnas till jobb och även resten va helgen.
Typiskt nog verkar jag jobba varje helg då det e underbart väder, ska ju bli runt 20 c i helgen sägs det.
Men det är lungt, jag trivs på jobbet och så kommer jag bort från mina funderingar lite med.

Igår var det härligt väder med, och eftersom vi var lediga då så gjorde vi en utflykt till stan och humlegården.
Hela eftermiddagen, njöt vi och lekte i humlegården parklek. Jag gillar den, det ära alltid mycket folk där men efersom den är så stor och uppdelat med dem mindre barnens för sig så känns det inte för mycket.
Alva älskade det, hon skulle kunna stanna länge länge.
Så hon blev inte så vidare glad när vi var tvungna att vinga hej då till parken.
Finns många bra parklekar inne stan, så vi är nog där snart igen.

                            



                            

                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback