inskolning fortsätter

Dagarna fortsätter springa förbi, å snart e hösten här, men nä det är inget jag vill tänka på helst.
Idag hade alva sin tredje inskolningsdag och första gången hon fick vara utan mig där men det gick hur bra som helst.
Hon sa bara hej då, och var nöjd. När jag kom innan 11 kom hade dem kommit in precis.
En glad alva sprang och gav mig en kram. Dem hade b.la lekt i parken och gått för att kolla på ankorna.
Eftersom det hade varit blandade känslor för alva dessa 2 dagar, så hade jag oroat mig. Men tur att det bara va i onödan då.

                 


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej vännen!

Ledsen att jag inte hörde av mig idag. Min mobil är knasig så jag kan inte skicka sms. Därför svarade jag inte. Hoppas du förstår. Kan dock nu iaf messa från internet tills jag skaffat en ny. Har du lust att gå på lekparken på tisdag? Eller någon annan passande dag?

Hör av dig.

//Carro

2009-08-16 @ 19:15:39
URL: http://metrobloggen.se/carroandrea
Postat av: Pim

ja nu kännss det verkligen som hösat ute. fyy

2009-08-16 @ 23:46:13
URL: http://hvpim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback