semester trip 2

Nu är vi tillbaka efter våran tripp till sundsvall, på ett sätt kändes det som att komma "hem" dit.
Trots att det var 3 år sen jag flyttade därifrån, och även fast det inte var så länge som vi bodde där. Men jag gillade det och trivdes där, skulle lungt kunna flytta tillbaka dit om det skulle finnas några jobb där uppe. Vilket det tyvärr är svårt med, det va ju det som var en orsak att jag hamnade i huvudstaden igen.
Det är fin stad, så gillar jag att ha närheten till havet och lugnet.

                
                     

                      
                 
                     

                    

                                      


Kommentarer
Postat av: Carita

Fina bilder :)

2009-08-03 @ 21:12:53
URL: http://blacklion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback