Underbara Thailand

                      
                              En strand som fanns i närheten av  "apberget"

                    
                                                      Alva på stranden


                 
                                            Jag vid Khao Takib, "apberget"

               
                         Vid Grand Palace,Bangkok

             
                                            Vid khao tao

            
                             vid khao tao igen..


        
                          vid khao tao här med, så guddomligt vackert där.

      
            En båt utflykt vid sam roy nationalpark

   
                                  här med..

 
   Vid stranden som la till vid, så obeskrivligt vackert.


  Här är oxå taget därifrån...


                         denna med..

Under två veckor i Thailand hann vi se en massa, så obeskrivlit fina platser jag inte trodde fanns.
Åh vad jag gillade Thailand, förstår verkligen att folk återkommer dit.
Vi bara måste tillbaka dit, och nästa gång längre.
Inte bara alla fina stränder och platser, tänk all vänlighet och service.
Vart man än gick mötte man leende, man blir så glad  tänk om det var det kunde vara så här med?

Kommentarer
Postat av: pernilla

fina bilder! jag vill också till thailand!

2009-02-22 @ 18:04:08
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vad mycket fina bilder från Thailand, jätteroligt att se!

2009-02-22 @ 22:35:58
URL: http://familjensorlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback