förberedelser

Inför resan är i fullgång. Började packa ner lite kläder idag,  men tycker det är så svårt att veta vad jag ska ta med. Har alltid en förmåga att ta med för mycket och det vill man ju inte, måste spara en del plats i väskan inför shoppingen där nere.
Var ner till centrum idag med och fyllde på det sista till vårt reseapotek...
-hydkortison salva
-myggmedel
-solkräm
-alvedon till både mig och alva
-handsprit
-mag tabletter
- Alvas inhalator

Nåt mer viktigt som reseapotekt behöver innehålla??


Kommentarer
Postat av: malin

Imodium rekommenderar jag och Resorb(vätskeersättningstabletter iform av brustablett).

Och jag rekommenderar att du hellre tar med dig för lite kläder än för mycket om du ska shoppa.

Vi hade två resväskor med oss ner som var halvfulla, och när vi åkte hem var det knappt att vi fick igenom någon av dem


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback