god morgon..

God morgon!
Alva vakna vid 6.30 idag. Jag tog på barntv sen va hon snäll och lät mig ligga kvar iallafall en liten stund.
Nu har vi precis ätit frukost, men det var inget alva var så förtjust i.
Idag skulle vi egentligen på vingas 2 års kalas men det blev inställt, istället åker vi till täby med teresa och barnen, där ska vi göra en sak så att våran dröm känns ännu mer troligt!
Känns helt sjukt..tänker inte avslöja mer nu!
        
                               
                                             Alva den 11 januari!

Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Så sööööööööt hon är!!!!

2009-01-11 @ 14:45:50
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: emma

Oh ja. Hon älskar den mer än någonting annat just nu. Hennes favoritsysselsättning, hihi :P

2009-01-11 @ 21:49:42
URL: http://litenemma.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej! Jag tror jag vet vad du har för rolig på G. Grattis Alva på 2 årsdagen! Massor av pussar och kramar från mig och Sebastian.



Du har en utmaning i min blogg. Kram!

2009-01-12 @ 09:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback