funderingar

Jag känner mig verkligen off med min uppdatering, det har redan gått en vecka av 2009 men har inte hänt så mycket här, Mestadels jobb. Nu är det 2 dar kvar av denna vecka sen har jag ledigt i 4 dar.
Jobb är nåt som jag funderar  en himla massa just nu också.
Vården vill jag jobba inom, men känns inte som att det funkar för att det är så oregelbundna tider som inte går ihop med dagis tider. Visst ställer min familj upp med lämning/ hämtning, men det är inte det jag funderar på.
Det känns som att alva inte mår bra av mina tider.  Har jag jobbat flera dagar i sträck kan hon va orolig länge efteråt. Hon har svårt att sova å komma till ro, sover otroligt lätt, å det är bara då jag jobbar. Har jag ledig helg funkar det jättebra.

Sadla om är det som krävs?  men till vad såfall?


Kommentarer
Postat av: Leyla

Kan dsu inte försöka ta ett personilg assistent jobb? Det är ju mer normala tider o du verkar ju bra på o jobba med människor. Tror absolut din dotter skulle må bättre om du inte jobbade så konstiga tider. Är ju en så viktig tid i hennes liv.

2009-01-10 @ 18:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback