Dagar som gått..

Lördag kväll, och alva slumrar sött vilket ger mig tid till att blogga.
Skönt nu när hon inte sover middag om dagarna , då somnar hon i bra tid på kvällarna.
Är det så hon skulle somna om vi t.ex är ute, så är det kämpigt på kvällen oftast så somnar hon inte förräns närmare 23 då. Nu vid semestern är det ok, men inte då vardagen kommer tillbaks igen.

Lite om dagarna som gått nu då.
Gårdagen blev en helddag på Gröna Lund. Alva fick åka massa karusseller, finns nog inge stopp på den tjejen. Mera mera sa hon hela tiden. Roligast måste vart flygande elefanterna hon såg så lycklig ut när hon åkte dem,
Hon vann en nalle på lotteri, fast just då brydde hon sig inte om det. Hon har redan en favvo nalle som skall med överallt.
Jag åkte lite oxå, men fega jag vågade inte den galna nyheten insane.
Jag håller mig till gamla vanliga berg och dalbanan istället.

                         
                                                      köra bil va roligt.

                                        
                                                 Rida på gris va spännande.
      
Dagen nu då, spenderade vi hos mina föräldrar då vi åkte dit me katterna.
Det verkade gått bra, inga fräsningar iallafall. Men Tezzy höll sig mest under soffan under tiden vi var där, men d e nog bara till en början.
Pappa blåste upp en liten pool till Alva. Hon plaska glatt omkring och jag njöt av solen..men när det blev för varmt
så svalka även jag av mig lite in den lilla poolen. Haha.
Vilket Alva blev förtjust i, mamma bada, mamma bada.
Stannande på middag där med, bjöds på grillad lax. Riktigt gott det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback