en fin stund

Alva var på sitt mysigaste jag i morse.Låg brevid mig i sängen och ville kramas. Mamma kram, mamma kram sa hon.
man blir så glad i i hjärtat av att höra dem orden. Tankar till tiden innan kom, jag hade det inte lätt då och visste inte hur man skulle orka med. Men så fick man reda på en fin sak i magen vilket fick mig att börja kämpa.
Att alva kom förändrade en hel del och gjorde mig hel. Det bästa i livet har man upptäckt, men visst svåra stunder nu med men nu har jag ett positivare tanke sätt vilket gör att det e lättare att kommma igenom det.
Det ska finnas motgångar i livet, hur skulle det annars vara men gäller att  blicka på det positiva och inte negativa.

                                  
                                      

                                                            Sötaste Alva igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback