förändringar på g..

Äntligen är alvas feber nere, dock rosslighet kvar men det är ok.
Så bra för idag har vi ett möte inplanerat.
Har tidigare pratat om att jag funderat på att byta förskola till alva, och nu efter alva all personalomsättning så
har jag bestämt mig att så skall det bli.
Men valet blir en dagmamma, inget jag funderat på förut men jag tror att det kan va mysigt för alva.
Mindre barn, tryggheten att ha samma person vid lämning o.sv, det är där som alltid e jobbigast för alva nu.
Dem försöker att hitta på ålderanpasade aktiviteter vilket jag tyckte lät bra, va b.la skogsutflykt, dans för alvas åldergrupp.
Dessutom passar det bättre med mina arbtestider, då kan jag börja lämna och inte behöva ordna nån annan att hela tiden göra det.
Vi ska hem och hälsa på dagmamman i eftermiddag, så får vi se hur det känns.


                          


Kommentarer
Postat av: Pernilla/Pim

jag gick bara hos dagmamma som barn. en med få barn och en med många barn ochd et var supermysigt. utflykter och sånt har nog blivit bättre nu än när jag gick där.

2009-06-04 @ 20:12:08
URL: http://hvpim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söt bild! Det kommer säkert bli bra för Alva hos dagmamman!

2009-06-08 @ 16:47:59
Postat av: Linda C

Hm, mitt namn försvann i förra inlägget...

2009-06-08 @ 16:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback