mamma ankor, mamma ankor

Mysigt väder idag så jag tyckte att det skulle vara skönt med en förmiddags promenad.
Vi gick en tur via ån och ankorna, och alva blev alldeles till sig.
Pekade på dem och sa mamma ankor, mamma ankor hela tiden. Hon verkligen strålade av glädje av att se ankor, hihi.

               
                                        Sötaste alva
                
               

               

När vi sen kom hem igen, var jag helt slut. Min förkylning e inte bättre än.
Har sån lock för ena örat idag, hör typ inget där.
Nu ska jag se fall alva vill hjälpa och städa innan vi ska ut igen och träffa moster hennes.


              


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det har varit härligt väder idag! Mysigt med promenad och titta på ankor :)

2009-03-21 @ 16:52:56
URL: http://familjensorlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback