torsdag kväll

Vår i luften idag igen, solen så har skinit så då passade det bra att gå till parken efter dagis.
Så fort vi närmade oss så strålade alva av glädje och sa "mamma titta" och fick bråttom.

                         

                         

Efter parken gick vi till centrum, så köpte jag en vår jacka alva.
Bra att passa på när man hade rabbat på 30 % på lindex.
Nu ska jag fixa välling och natta alva, få se hur det går idag, dem senaste dagarna har det tagit riktigt lång tid.
Idag hade hon sovit över en timme på dagis vilket är alldeles för länge för alva, hon somnar inte på kvällen då.
Pratade med dagis idag och sa att runt 45 min får räcka.
Jag själv lär slockna gott sen, mitt huvve värker som sjutton trots att jag tagitt alvedon.


Kommentarer
Postat av: Carro

Skönt att någon lyckas sova iaf :-p

2009-03-20 @ 02:52:38
URL: http://carroandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback