en ledig måndag

Jag kan vara lite seg med min uppdatering som ni märker, har visserligen inte hänt nåt heller.
Dem senaste dagrna har bestått av jobb bara.
Idag har vi iallafall varit lediga så vi åkte till sollentuna. Alva fick leka i parken där, va glad hon blev.
Hon strålade av glädje när hon åkte ruschkana om och om igen.
Efter en stunds lekande tog vi en promenad mot stinsen då jag ville köpa ett par byxor till henne.
På bubbel fick det bli, där finns märket jag börjat gilla me too. Så fina, visar bild nedan.
En lunch och ännu mer lek fick det bli där oxå.

            

            
                En glad alva i parken

        
            
                    och så hennes nya byxor

Kommentarer
Postat av: Sandra

Trevligt med en ledig dag :) Vinga har en klänning från "Me too" - fint och färgglatt :)

2009-03-02 @ 22:01:30
URL: http://familjensorlov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback